Портфоліо


Назва проекту
Вікритий світ.Використання комп’ютера на уроках математики
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Математика ( алгебра,,геометрія 7 клас ) та інформатика
Навчальні цілі
1) залежно від етапу навчання визначити мету проведення контролю і його призначення;
 2) дібрати доцільні запитання або задачний матеріал, на основі яких буде здійснюватися контроль знань, умінь і навичок дітей з урахуванням їхніх індивідуальних особливостей;
3) визначитися у виборі форми контролю та форми проведення навчальної гри;
 4) розподілити дібрані завдання між етапами гри залежно від виду і функцій контролю та ігрового задуму;
5) якщо того вимагає ігровий задум, повідомити учням, яку підготовчу роботу їм треба виконати, з яким домашнім завданням справитися
Вік учнів, клас
11—12 років,7 клас
Стислий опис проекту
Створення національної освітньої інформаційної мережі:
 1. Створення освітньої інфраструктури на основі безпровідної мережі  4-го покоління;
 2.Стандартизація та уніфікація методик навчання та створення централізованої системи навчання та оцінки знань учнів (надання 1,5 млн. школярам нетбуків з пільговим підключенням до інтернету);
3. Впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій  в систему управління освітніми установами.
Повний  План  вивчення  теми
 Шляхи і методи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці.
1.Розвиток пізнавального інтересу учнів.
2.Прийоми активізації уваги учнів.
3.Використання аналітико-синтетичного методу.
4.Роль проведення короткочасних повідомлень, підготовлених учнями.
5.Творчі завдання - засіб активізації пізнавальної актиності учнів.
6.Шляхи розвитку інтуїції школярів.
7.Дослідницький метод.
8.Проблемний метод.
9.Шляхи формування творчої самостійності учнів.
10.Шляхи вирівнювання знань і вмінь учнів із слабкою підготовкою.
 Позакласна робота як засіб активізації пізнавальної діяльності
учнів.
Навчальні цілі
освітня: узагальнити та систематизувати знання учнів розкладати многочлени на множники з використанням формул скороченого множення та способом групування, виробляти вміння і навички застосовувати формули в різних ситуаціях;
розвивальна: розвивати творчі здібності, пізнавальну компетентність, інтерес до предмета, логічне мислення учнів;
виховна: формувати навички самоконтролю, виховувати активність, увагу, наполегливість.

Опис оцінювання
Рівні навчальних досягнень
Бали
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

1
Учень (учениця) розрізняє об'єкти вивчення
I. Початковий
2
Учень (учениця) відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення

3
Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання

4
Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію
II. Середній
5
Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, здатний з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило

6
Учень (учениця) виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь його(її) правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком

7
Учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії
III. Достатній
8
Знання учня (учениці) є достатніми, він (вона) застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його (її) логічна, хоч і має  неточності

9
Учень (учениця) добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє аналізувати й систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією

10
Учень (учениця) має повні, глибокі знання, здатний(а)  використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення
IV. Високий
11
Учень (учениця) має гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, уміє знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми

12
Учень (учениця) має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення

Діяльність у чнів та вчителя
<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]--> шукати та формулювати деякі протиріччя, які необхідно розв'язати
<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->встановлювати спільне та відмінності в об'єктах, предметах, явищах, процесах і ін., що відносяться до проблеми;
<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між об'єктами, предметами, явищами, процесами, що відносяться до проблеми;
<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->обґрунтовувати, доводити відповідний вибір та рішення;
<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->підтверджувати закономірності із власного досвіду існуючими теоретичними закономірностями;
<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->виявляти переваги чи недоліки того чи іншого рішення.

Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Ірина Гнатюк
Фах, навчальний предмет
вчитель математики та фізики
Навчальний заклад
Барвінківська гімназія №1
Місто\село, район, область
м. Барвінкове Барвінківський р-н  Харківська обл..
Контактні дані 
Тел.. (05757) 41041
Відомості про тренінг
Дата проведення тренінгу
1 жовтня 2012 року по 31 жовтня 2012 року
Місце проведення тренінгу
Барвінківська гімназія №1
Тренери
Пересада Андрій Іванович

Немає коментарів:

Дописати коментар